Har du trøbbel med å finne billettene dine i Glimt-appen?

Her finner du (kanskje) løsningen

Annonse:

Oppdatering onsdag morgen: Det har vært problemer knyttet opp til brukere som har kjøpt medlemskontigent til J-feltet gjennom TicketCo. Dette skal være rettet nå. 

Tirsdag ettermiddag: I dag tidlig lanserte vi den nye Glimt-appen. En av de viktigste og beste funksjonene i appen er at du nå kan holde styr på billettene dine på en enkel måte. 

Flere har opplevd problemer med å få billettene sine i appen. Det kan være flere grunner til det. VI har avdekket flere feil i løsningen mellom TicketCo og appen i dag, og de fleste skal være rettet. Likevel er det noen som fortsatt ikke har fått på plass sine billetter. 

Har du opplevd problemer med billetter i appen ber vi deg lese gjennom sjekklisten nedenfor for å se om noe av dette kan løse problemet ditt: 

  • Sjekk at epost og telefonnumeret ditt er det samme i appen som i TicketCo
    • Det holder ikke at bare én av disse er den samme. Dette vil bli forbedret på sikt
  • Verifiser (bekreft) eposten din. Dette gjør du ved å klikke på profil – "tannhjulet" – endre profil – verifiser (se bildet nedenfor)
    • Det kan ta litt tid før du mottar verifiserings-epost
    • Noen brukere har opplevd at det hjelper å logge ut og deretter inn igjen
  • Vær sikker på at du har billetter registrert på ditt navn, epost og telefonnummer i TicketCo. Kanskje sesongkortet ditt egentlig står på noen andre?

Dersom du har gjort alle stegene over, og likevel mangler billettene dine kan du sende en epost til [email protected]. Ha med navn, epost og telefonnummer i eposten så kan vi rapportere videre til utviklerne som ser nærmere på det. 

Klikk på den gule verifiser-knappen og følg instruksjonene i eposten du mottar. Dette kan ta litt tid
Klikk på den gule verifiser-knappen og følg instruksjonene i eposten du mottar. Dette kan ta litt tid

 

Annonse fra Eliteserien: