
Har du trøbbel med å finne billettene dine i Glimt-appen?
Her finner du (kanskje) løsningen A-lag Herrer
Oppdatering onsdag morgen: Det har vært problemer knyttet opp til brukere som har kjøpt medlemskontigent til J-feltet gjennom TicketCo. Dette skal være rettet nå.
Tirsdag ettermiddag: I dag tidlig lanserte vi den nye Glimt-appen. En av de viktigste og beste funksjonene i appen er at du nå kan holde styr på billettene dine på en enkel måte.
Flere har opplevd problemer med å få billettene sine i appen. Det kan være flere grunner til det. VI har avdekket flere feil i løsningen mellom TicketCo og appen i dag, og de fleste skal være rettet. Likevel er det noen som fortsatt ikke har fått på plass sine billetter.
Har du opplevd problemer med billetter i appen ber vi deg lese gjennom sjekklisten nedenfor for å se om noe av dette kan løse problemet ditt:
- Sjekk at epost og telefonnumeret ditt er det samme i appen som i TicketCo
- Det holder ikke at bare én av disse er den samme. Dette vil bli forbedret på sikt
- Verifiser (bekreft) eposten din. Dette gjør du ved å klikke på profil – "tannhjulet" – endre profil – verifiser (se bildet nedenfor)
- Det kan ta litt tid før du mottar verifiserings-epost
- Noen brukere har opplevd at det hjelper å logge ut og deretter inn igjen
- Vær sikker på at du har billetter registrert på ditt navn, epost og telefonnummer i TicketCo. Kanskje sesongkortet ditt egentlig står på noen andre?
Dersom du har gjort alle stegene over, og likevel mangler billettene dine kan du sende en epost til [email protected]. Ha med navn, epost og telefonnummer i eposten så kan vi rapportere videre til utviklerne som ser nærmere på det.