Gleder seg over partneravtale med Ringnes
FK Bodø/Glimt og Ringnes har tegnet en hovedpartneravtale for de neste tre årene. Samarbeidspartnere
Etter en utrolig fin prosess og mange fine møter, kan vi med glede presentere Ringnes og Pepsi Max som ny hovedpartner hos Bodø/Glimt.
– Vi har vel egentlig vært enige lenge om at vi skal leke sammen i 2024 og i årene som kommer, men nå er også alt det formelle på plass, og det gleder oss stort, sier Tom Steffensen, leder for marked og salg i FK Bodø/Glimt.
Avtalen innebærer en god del logoeksponering og synlighet på og rundt Aspmyra Stadion. Og naturligvis vil det da være Ringnes sine produkter som blir å kjøpe i kioskene for publikum.
– Det vi likevel finner mest interessant for vår del er måten vi skal aktivere og gjøre statements sammen med Ringnes og Pepsi Max i avtaleperioden. Avtaler som kombinerer inneholder synlighet og logoeksponering, kombinert med en rekke aktiveringer og nyvinninger trigger både oss og Ringnes, sier Steffensen.
Pepsi Max som merkevare har internasjonalt tatt en sterk posisjon som samarbeidspartner for fotballen, både på herre- og damesiden. Den nye partneravtalen innebærer også en tydelig satsing på kvinnefotballen i Glimt, når Ringnes også kommer inn som hovedpartner i Action Now – Like Muligheter.
– Jeg er veldig glad for at vi i Ringnes har blitt enige med Bodø/Glimt om en samarbeidsavtale. Ikke bare er Bodø/Glimt Norges beste fotballag med en unik posisjon i landsdelen. De har også en spennende tilnærming til bærekraft gjennom programmet Action Now. Det er Norges mest populære brusmerke, Pepsi Max, som skal synliggjøres gjennom avtalen - en kombinasjon som passer perfekt, sier distriktssjef Frank Andersen i Ringnes.